Trasa

Dolžina:  15 km

Štart in cilj:  274 m (igrišče OŠ Kamnica)

Najvišja točka: 597 m (Sv. Urban)

Trasa hiti iz urbanega kamniškega okolja, (pozor pri prečkanju prehodov!) mimo cerkve in pošte na planinsko označeno pot in že po nekaj 100 metrih zavije med kamniške vinograde.

Mimo Vražjih kamnov se skozi gozd povzpnete na Panoramo (žig!), ki nudi izjemen pogled na Maribor in Mariborski otok.

Naslednja 2 km preko Mediča sta asfaltna in zelo zložna, na desno pa se vam vseskozi odpira pogled proti Sv. Urbanu. Pot nadaljuje po makadamu mimo Prevolška, skozi sadovnjak do Domačije Bobič, kjer se prične vzpon ob vinogradih in preko travnikov do vrha Sv. Urbana (žig!).

Tukaj se poslovite od vzpodbujanja pohodnikov in se tik za Vinotočem Jošt  spustite levo po travniku in nato po kamniti pešpoti mimo Brunčeka, kmetije Skok in pri Puklovi kapeli (žig!) previdno prečkate občinsko cesto.

Čaka vas rahel vzpon po asfaltni cesti mimo Klanečeka, kjer se nato pri opuščeni kmetiji Kralj prične idilični del trase med gozdovi. Na Oset griču (žig!) zavijete desno na zelo dolg položen greben nad Vinarjem. Mehka gozdna tla bodo blažila vaša kolena mimo prvega križa, sledi ozka pešpot ob ograji orehovega nasada, kjer se vam ponujajo razgledi na Pohorje in Kobansko s Sv. Urbanom na desni strani. Kmalu vstopite v naslednji gozd na koncu katerega vas dočaka naslednji križ. Zlagoma se spustite po zgornjem robu vinogradov do znamenja iz časa turških vpadov, kjer prejmete še zadnji žig! pred ciljem. Sledi še spust proti hipodromu, kjer previdno prečkate občinsko cesto ter po pločniku odfiniširate do štartno-ciljnega prizorišča pri OŠ Kamnica.